مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:302023-05-30حوادث

دستگیری و جمع آوری 397 متهم به سرقت و معتاد متجاهر در مشهد 


با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 131 پارک و بوستان در سطح شهر مشهد پاکسازی و 397 متهم به سرقت و معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری شدند.

- مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی 131 پارک و بوستان در سطح شهر مشهد پاکسازی و 397 متهم به سرقت و معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل گرما و استفاده خانواده ها از فضاهای سبز شهری و در راستای اجرای رسیدگی به مطالبات و خواسته های مردمی مرحله دیگری از طرح ارتقا امنیت اجتماعی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد با اشاره به پاکسازی 131 پارک و بوستان در سطح شهر مشهد و دستگیری و جمع آوری 397 متهم به سرقت و معتاد متجاهر در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، افزود: در این طرح 48 ساعته، پلیس مبارزه با موادمخدر مشهد با همکاری کلانتری ها 85 معتاد متجاهر، 37 خرده فروش و 2 شرور را در بوستان های سطح شهر جمع آوری و دستگیر کردند.

وی بیان کرد: طی این عملیات همچنین 7 کیلوگرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی آماده فروش، 18 قبضه چاقو و قمه، پنج قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و 17 دستگاه موتورسیکلت و چهار دستگاه خودروی سواری که برای توزیع موادمخدر استفاده می شد توقیف و روانه پارکینگ شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری و جمع آوری 397 متهم به سرقت و معتاد متجاهر در مشهد 

دستگیری و جمع آوری 397 متهم به سرقت و معتاد متجاهر در مشهد